miercuri, 1 aprilie 2015

Williams : " Există un deficit de ritm al monopostului comparativ cu Mercedes şi Ferrari " !

Williams era considerată principalul adversar al celor de la Mercedes pentru sezonul 2015, însă echipa britanică a fost depăsită de Ferrari în ambele curse din debutul acestui sezon. Directorul de performanţă Rob Smedley admite că Williams are nevoie de o îmbunătăţire semnificativă a pachetului pentru a fi capabilă să lupte în continuare cu echipele de top, mai ales că şi rivalii pregătesc îmbunătăţiri constante.
Williams


"Trebuie să dezvoltăm întregul pachet. Trebuie să continuăm să forţăm şi să ne asigurăm că dezvoltam monopostul la o rată mai rapidă decât ei. Există un deficit de ritm al monopostului comparativ cu Mercedes şi Ferrari şi trebuie să muncim din greu pentru a îmbunătăţi acest lucru", a declarat el citat de publicaţia Autosport.
Una dintre principalele probleme pe care le-a întâmpinat Williams pe parcursul Marelui Premiu al Malaysiei a fost gestionarea pneurilor. Ambii piloţi ai echipei au optat pentru o strategie cu câte trei opriri, la fel ca şi cei de la Mercedes, în timp ce Ferrari a reuşit să-l transforme pe Sebastian Vettel în câştigător parţial datorită unei strategii cu numai două opriri. "Trebuie să ne uităm la gestionarea pneurilor. Cred că nu am fost cei mai slabi la utilizarea pneurilor, dar cu siguranţă nu am fost cei mai buni. De ce au existat monoposturi care au putut face cu o oprire mai puţin decât noi? Aceste este un element esenţial. Nu este ca şi cum ne-am uitat după aceea şi ne-am spus că am fi putut face cu o oprire mai puţin, pentru că nu am fi putut", a adăugat el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu