marți, 14 aprilie 2015

Mercedes : reactii după M.P. al Chinei !

Marele Premiu al Chinei a dus lipsă de dueluri spectaculoase între primii patru piloţi, iar strategiile opririlor la boxe nu au adus schimbări majore. Diferenţele dintre piloţi au fost însă scăzute, iar Nico Rosberg a avut la un moment dat probleme cu Sebastian Vettel, care se apropia ameninţător de ocupantul locului doi. La conferinţa de presă de după cursă, germanul l-a acuzat pe coechipierul său Lewis Hamilton că a concurat prea lent în fruntea cursei şi că din acest motiv Mercedes a riscat să piardă locul doi.
Hamilton


"Este interesant să aud că Hamilton s-a gândit doar la el. Asta mi-a compromis cursa, pentru că, din cauza faptului că a concurat lent la începutul stinturilor, Vettel a fost foarte aproape de mine. Asta i-a oferit oportunitatea lui Vettel să încerce acel pitstop timpuriu. Nu era necesar să fie atât de aproape cu Vettel şi asta m-a costat în cursă, pentru că a trebuit să-l acopăr. Iar pneurile mele au murit la finalul cursei pentru că stintul meu a fost mult mai lung, aşa că sunt nemulţumit", a declarat el.
Acuzaţiile sale au generat însă numeroase critici în presă şi în social media. Numeroşi fani au fost de părere că, dacă Hamilton a fost prea lent, atunci Rosberg ar fi trebuit să încerce să-l depăşească. Germanul insistă însă că nu putea face acest lucru. "De ce nu am atacat? Am încercat să-l atac în primul stint, dar nu a funcţionat, mi-am distrus pneurile. Aşa că în al doilea stint nu avea niciun sens să fac asta din nou, pentru că Vettel era chiar în spate şi aş fi riscat să pierd locul doi dacă îmi distrugeam din nou pneurile. Vettel ar fi avut o şansă bună să mă depăşească", a adăugat el.
Lewis Hamilton a reacţionat prompt la acuzaţiile lui Nico Rosberg cu privire la tacticile defensive din Marele Premiu al Chinei. Dublul campion mondial afirmă că nu intră în atribuţiile sale să fie atent la strategia lui Rosberg şi că unicul său obiectiv este să obţină cel mai bun rezultat.
"Nu este treaba mea să am grijă de cursa lui Rosberg. Treaba mea este să gestionez şi să aduc monopostul acasă cât mai rapid posibil. Asta am făcut. Nu am făcut nimic intenţionat pentru a încetini orice alt monopost. M-am concentrat pe mine însumi. Dacă Rosberg voia să treacă ar fi putut încerca, dar nu a făcut-o", a declarat el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu