Lewis Hamilton a plecat excelent din pole position şi a reuşit
să-şi menţină poziţia de lider pe tot parcursul cursei, cu un avans de
câteva secunde în faţa următorilor, suficient pentru a trece primul
linia de sosire. Britanicul a avut însă unele emoţii chiar în
ultimul tur, atunci când a avut parte de o defecţiune la sistemul de
frânare din cauza supraîncălzirii.Lewis Hamilton a plecat excelent din pole position şi a reuşit
să-şi menţină poziţia de lider pe tot parcursul cursei, cu un avans de
câteva secunde în faţa următorilor, suficient pentru a trece primul
linia de sosire. Britanicul a avut însă unele emoţii chiar în
ultimul tur, atunci când a avut parte de o defecţiune la sistemul de
frânare din cauza supraîncălzirii.
Dupa cedarea sisetmului de franare a ambilor piloti Mercedes la
sfarsitul cursei din Bahrain, directorul tehnic al echipei, Paddy Lowe a
declarat:
„Am vazut problema in sistemul lui Nico inca de la turul intai, dar
franele au cedat in antipenultimul tur, de aceea el a mers lung, fiindca sistemul de franare prin cablu trece de la
un sistem activ la unul pasiv si ramane fara energie.”
In acelasi timp dircetorul echipei, Toto Wolff explica ca rezultatul
este un compromis al schimbarilor pe care ei le-au facut pentru a
utiliza mai bine pneurile din spate ale masinilor in speranta ca îi vor
pastra pe cei de la Ferrari in spatele lor.
„A fost o chestiune de setari si am stiut ca schimbarile pe care
le-am facut la monopost vor compromite putin temperatura franelor. Am
stiut ce facem. A fost dificil din pricina numeroaselor depasiri, in
special a celor facute de Nico si in cele di urma ambele masini s-au
chinutit sa treaca de pilotii intarziati. Dupa ce urmaresti niste
masini, in minutul urmator aerul care iti vine este unul foarte
fierbinte si de aceea franele cedeaza. Nu exista doar o singura solutie.
Daca am fi stiut ca acest lucru ne-a costat aproape cursa si pozitia
doua probabil ca am fi facut lucrurile diferit si in viitor le vom face
diferit.”
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu