Mercedes a fost nevoită să se mulţumească doar cu locurile doi şi trei în Marele Premiu al Malaysiei, din cauza prestaţiei formidabile a lui Sebastian Vettel. Potrivit lui Nico Rosberg, principala greseală a echipei a fost
strategia de a efectua prima oprire la boxe în turul patru după intrarea
Safety Car-ului pe circuit, din cauza căreia a pierdut două locuri şi
apoi a rămas blocat în pluton.
"A fost planul de dinaintea cursei ca, dacă Safety Car-ul
intră pe circuit, să oprim la boxe. Nu ne aşteptam ca atât de mulţi
piloţi să rămână pe circuit şi nu ne aşteptam să pierdem timp la boxe
aşteptând piloţii să treacă, pentru că pitlane-ul este lat", a declarat germanul.
În schimb, Lewis Hamilton susţine că principala sa problemă a fost
lipsa de echilibru a monopostului Mercedes, din cauza căreia nu a putut
gestiona pneurile în mod corespunzător.
"Nu ştiu dacă ar fi fost ceva diferit dacă aş fi rămas pe
circuit cu Vettel. Probabil au fost la fel de buni sau chiar un pic mai
buni decât noi la degradarea pneurilor. Toată ziua m-am chinuit cu
echilibrul monopostului, a avut un caracter puternic subvirator, aşa că
nu am putut gestiona pneurile", a precizat el.
Directorul de motorsport Toto Wolff a venit însă cu o a treia explicaţie, una similară cu cea enunţată inclusiv de Vettel după câştigarea cursei: temperaturile ridicate au afectat performanţele monopostului Mercedes.
"Nu am comis nicio greşeală strategică în ultimii doi ani
şi de aceea nu are sens să arătăm cu degetul după un singur eveniment.
Trebuie să aflăm de ce ne-am chinuit cu ritmul în regim de cursă în
aceste condiţii caniculare, deoarece cred că acesta este principalul
punct la care trebuie să ne uităm", a precizat austriacul.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu