luni, 30 martie 2015

McLaren Honda surprinsi de performantele monoposturilor !

Fernando Alonso şi Jenson Button au fost nevoiţi să abandoneze în Marele Premiu al Malaysiei din cauza unor probleme tehnice înregistrate la monoposturile McLaren Honda, însă ambii piloţi sunt entuziasmaţi şi surprinşi de ritmul de cursă. Alonso nu se aştepta să ajungă în ipostaza de a lupta cu monoposturile Red Bull Racing şi speră ca progresele să devină şi mai evidente pe parcursul următoarelor etape.
 Alonso şi Button


"Într-adevăr, ritmul nostru de cursă a fost surprinzător de bun. Am concurat în pluton şi am fost chiar capabil să-i ajung din urmă pe cei de la Red Bull Racing înainte de opririle la boxe. Asta a fost o surpriză plăcută", a declarat spaniolul.
Alonso s-a retras din cursă la boxe într-un moment în care ocupa locul nouă în clasament, postură în care s-a regăsit ulterior şi Button. Britanicul a scos de asemenea în evidenţă momentele bune ale cursei şi speră ca echipa să continue să înregistreze progrese pe parcursul următoarelor curse. "M-am bucurat să fiu acolo şi am concurat cu oamenii. A fost o surpriză frumoasă să fiu capabil să văd unul dintre monoposturile Red Bull în faţa mea şi atât de avansat în cursă. De asemenea, am fost capabili să ne amestecăm cu alţii un pic mai mult. Lupta în pluton este elementul pozitiv pe care trebuie să-l luăm de la acest weekend. Sper că, nu prea târziu, putem începe să luptăm cu ei cursă de cursă", a explicat el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu