luni, 31 martie 2014

F. Massa : "Ceea ce am făcut a fost corect " !

Felipe Massa concura pe locul şapte în finalul Marelui Premiu al Malaysiei când a fost informat de inginerul său de cursă să ii permita coechipierului Valtteri Bottas să-l depăşească. Staff-ul de la Williams au considerat ca finlandezul avea şanse să-l ajungă pe Jenson Button şi să urce pe locul şase, însă brazilianul a refuzat să cedeze poziţia.
Massa


"Am auzit totul, dar ceea ce am făcut a fost corect. Sunt sigur că rezultatul nu s-ar fi schimbat pentru echipă chiar dacă l-aş fi lăsat să mă depăşească. Echipa mă respectă 100% şi mi-au demonstrat asta după cursă, aşa că nu este nicio problemă. Nu mă aşteptam să se întâmple aşa ceva, dar ceea ce am făcut este corect", a declarat el.
Între timp, Bottas a refuzat să comenteze decizia coechipierului său de a se lăsa depăşit sub pretextul că trebuie să aibă o discuţie cu echipa pe acest subiect. "Nu am discutat încă, vom face asta mai târziu şi vom analiza situaţia. Vom vorbi despre asta în cadrul echipei pentru a analiza ce trebuie să facem data viitoare în situaţii similare pentru ca totul să fie clar în privinţa regulilor interne", a precizat el.
Oficialii Williams au minimalizat incidentul şi susţin că, dacă Bottas nu ar fi reuşit să treacă de Button, i-ar fi cerut să-i cedeze înapoi poziţia lui Massa.
"Massa nu a făcut ceea ce am fi vrut să facă. Am crezut că ar fi bine să-i oferim lui Bottas şansa să-l depăşească pe Button. Apoi, dacă nu ar fi reuşit în două sau trei tururi, am fi făcut schimbul din nou şi toată lumea ar fi fost mulţumită. Nu au fost ordine de echipă, ci o decizie strategică cu privire la performanţele monoposturilor", a explicat Rod Nelson, şeful echipei de teste de la Williams.
Mesajul prin care Massa a fost informat să-l depăşească pe Bottas a fost "Valtteri este mai rapid decât tine", similar cu cel pe care brazilianul l-a primit în Marele Premiu al Germaniei pentru a se lăsa depăşit de Fernando Alonso. La vremea respectivă, brazilianul a respectat ordinul de echipa al Scuderiei Ferrari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu