Williams va beneficia de sprijinul financiar al unui sponsor principal
începând din sezonul 2014 al Formulei 1, potrivit unor informaţii
dezvăluite joi de cei de la Autosport. Compania Bacardi, care deţine brandul Martini, a ajuns la un
acord cu britanicii prin care numele oficial al echipei va deveni
Williams Martini Racing. În plus, echipa îşi va schimba culorile pentru
noul monopost, care va include astfel nuanţe de alb, roşu şi albastru,
culorile oficiale ale băuturii alcoolice.
O decizie finală în privinţa culorilor pentru noul monopost va fi
luată însă doar după definitivarea negocierilor cu alţi câţiva sponsori
de mai mică anvergură. De altfel, Williams a anunţat la începutul
acestei săptămâni un nou parteneriat cu compania de asigurări Genworth,
iar producătorul brazilian de uleiuri de motor Petrobras este aşteptat
de asemenea în calitate de sponsor prin intermediul lui Felipe Massa.
Martini a ales să devină sponsor principal la Williams
după ce a purtat o serie de negocieri cu mai multe echipe de top de pe
grila de start, printre care Ferrari şi McLaren. Bugetul alocat
pentru Formula 1 nu permitea însă celor de la Martini decât
parteneriate de mai mică anvergură cu cele două echipe, iar în final
oportunitatea de a fi sponsor principal la Williams a fost cea preferată
de proprietarii Bacardi.
Oficialii Williams au refuzat să comenteze informaţiile, iar data
unui anunţ public pe acest subiect este incertă. Totuşi, Williams a
confirmat în mai multe rânduri că va dezvălui culorile monopostului
pentru acest sezon abia cu ocazia Marelui Premiu al Australiei de la
jumătatea lunii martie.
Presa internaţională speculează de la sfârşitul lunii ianuarie că Bacardi va deveni sponsor la Williams, iar în această săptămână au apărut noi indicii în acest sens, însă până în prezent nu se ştia că este vorba despre un contract de sponsor principal.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu