duminică, 22 decembrie 2013

E. Gutierez : "Sunt fericit să pot continua ca pilot al echipei Sauber " !

Sauber a ales noaptea de vineri spre sâmbătă pentru a-şi finaliza linia de piloţi cu care va aborda sezonului 2014 al Formulei 1. Conform speculaţiilor apărute în presa internaţională la sfârşitul acestei săptămâni, Esteban Gutierrez şi-a prelungit contractul cu Sauber pentru următorul sezon, chiar dacă în acest an a obţinut o singură clasare în puncte.
Gutierrez


"Sunt fericit să pot continua ca pilot al echipei Sauber. În sezonul trecut am fost nevoit să învăţ rapid, dar am lucrat îndeaproape cu echipa şi am fost capabil să-mi îmbunătăţesc constant performanţele. Va fi al patrulea an al meu la echipă, al doilea ca pilot titular şi mă simt confortabil să fac pasul următor", a declarat mexicanul.
Gutierrez şi-a păstrat locul la echipă şi datorită continuării parteneriatului dintre Sauber şi compania de telecomunicaţii Telmex. Anterior, s-a vehiculat că mexicanul va fi înlocuit de Sergey Sirotkin datorită unei investiţii realizate de un grup de investitori din Rusia. În schimb, rusul va fi doar pilotul de teste al echipei pentru sezonul următor, cu perspectiva de a fi promovat ca titular în 2015.
"Este o mare şansă pentru mine să devin pilotul de teste al celor de la Sauber. Voi munci din greu pentru a-mi îmbunătăţi prestaţiile şi pentru a extrage tot ce pot din această oportunitate. Formula 1 este foarte complexă, aşa că este important să obţin o astfel de oportunitate", a explicat el.
Sirotkin va concura anul viitor în competiţia World Series by Renault.
După confirmarea lui Gutierrez, mai există doar trei locuri libere pe grila de start a Formulei 1 pentru 2014, unul la Marussia şi două la Caterham.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu