joi, 14 noiembrie 2013

Hamilton : "Sunt foarte entuziasmat în privinţa sezonului următor " !

Introducerea motoarelor turbo V6 de 1.6 litri în sezonul 2014 este considerată o mare oportunitate pentru întreruperea dominaţiei autoritare a celor de la Red Bull Racing din ultimii patru ani.
Lewis Hamilton este unul dintre cei care speră la o egalizare a raportului de forţe care să-i permită să lupte pentru cucerirea celui de-al doilea titlu mondial din carieră alături de Mercedes.
 Hamilton


"Sunt foarte entuziasmat în privinţa sezonului următor. Avem noi reguli, noi motoare, iar monoposturile vor fi foarte diferite. Cu toţii sperăm să fie un teren de joacă egal, iar asta ne oferă şansa de a concura. Vreau doar să concurez şi să am o şansă să lupt pentru titlu. Există toate şansele ca Red Bull să aibă un monopost la fel de competitiv şi anul viitor, dar sunt încrezător în băieţii care construiesc maşina mea", a declarat el în cadrul unui interviu acordat postului american de televiziune CNN.
  Până atunci, Hamilton priveşte cu încredere spre ultimele două curse, iar obiectivul său este să ajute Mercedes să termine pe locul doi în clasamentul constructorilor. "Vreau să ajut echipa să termine pe locul doi în clasamentul constructorilor. Am avut câteva curse dificile în acest sezon, dar creştem de la cursă la cursă. Am obţinut ceva incredibil în acest an. De la o echipă care nu a avut succes anul trecut am ajuns la o echipă care luptă cu Ferrari şi Red Bull. Ceea ce mă motivează este şansa de a fi din nou campion mondial în viitor şi ştiu că trebuie să muncesc acum pentru a avea succes în viitor", a adăugat el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu