luni, 25 noiembrie 2013

F. Massa : " Nu am greşit cu nimic ! A fost o ruşine ! "

Felipe Massa lupta pentru pozitia a patra cu Lewis Hamilton în Marele premiu al Braziliei în momentul în care a fost penalizat cu un drive through pe motiv că a depăşit cu toate cele patru pneuri linia de demarcaţie a circuitului în zona intrării la boxe. Aflat la ultima cursă pentru Ferrari, brazilianul a criticat în termeni duri decizia comisarilor, în condiţiile în care ulterior a încheiat cursa doar pe locul şapte.
Massa


"A fost o ruşine. Aveam o cursă grozavă, iar apoi, dintr-o dată, am primit o penalizare pentru depăşirea liniei de demarcaţie pe linia dreaptă. Nu am greşit cu nimic. Nu am depăşit prin exteriorul virajului, nu am blocat pe nimeni. A fost o ruşine. Băieţii ăştia cred că deţin puterea şi pot face orice doresc. Este o ruşine pentru ei, nu pentru mine. Toată lumea a văzut ce s-a întâmplat şi sunt sigur că nu am fost singurul care a făcut asta. Sincer să fiu, este inacceptabil", a declarat el.
  Fernando Alonso a dezvăluit la finalul cursei că l-ar fi lăsat pe Massa să-l depăşească pentru ca brazilianul să urce pe podiumul de premiere alături de Sebastian Vettel şi Mark Webber. "A fost ultima cursă a lui Massa la Ferrari şi am vrut să-l ajutăm în orice mod posibil pentru a încerca să sărbătorească un final pe podium, dar din păcate a fost penalizat cu un drive through. Sunt trist pentru el în urma acestei curse, dar sunt bucuros pentru cei patru ani petrecuţi împreună. A fost un coechipier grozav", a precizat spaniolul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu