joi, 17 octombrie 2013

Sebastian Vettel :"La primul test m-am gândit că Formula 1 este pentru bărbaţi adevăraţi, nu pentru mine." !

Campionul mondial en-titre Sebastian Vettel a efectuat primul test cu un monopost de Formula 1 în septembrie 2005 pe circuitul de la Jerez, atunci când a urcat la volanul unui Williams-BMW FW27.
Vettel


Pe atunci în vârstă de numai 18 ani, germanul a parcurs 25 de tururi, însă cel mai bun timp al său a fost cu peste trei secunde mai lent decât cel stabilit de Mark Webber, unul dintre piloţii Williams la vremea respectivă. Din acest motiv, Vettel a considerat atunci că Formula 1 nu este o competiţie în care să fie capabil să concureze.
"La primul test, Webber a pilotat dimineaţă, iar eu am parcurs tururi după-amiaza. M-am gândit că, asta este, Formula 1 este pentru bărbaţi adevăraţi, nu pentru mine. Dar apoi m-am obişnuit şi, evident, am dorit mai mult", a declarat el citat de publicaţia ESPNF1.
Vettel a debutat în Formula 1 la Marele Premiu al Statelor Unite din 2007, iar în prezent se îndreaptă spre al patrulea titlu mondial consecutiv. Chiar dacă lucrurile s-au schimbat radical comparativ cu 2005, germanul susţine că simte în continuare tensiunea curselor. "Nimic nu s-a schimbat în privinţa dragostei pentru curse. Îmi plac provocările şi încă sunt nervos când mă trezesc duminica, încă sunt entuziasmat când merg pe grila de start şi tensionat înaintea unei curse. Dar cred că este păcat să fii prea tensionat şi dacă încerci să forţezi prea mult lucrurile. Cred că trebuie să-ţi permiţi să te bucuri, pentru că asta nu este ceva normal, nu i se întâmplă oricum. Cred că sunt foarte norocos să fiu unul dintre aceşti 22-24 de băieţi din Formula 1", a adăugat el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu