duminică, 20 octombrie 2013

A. Sutil : "Probabil că voi face încă un sezon aici " !

 Adrian Sutil a revenit în Formula 1 în sezonul 2013 la Force India, echipă pentru care a concurat şi în perioada 2007-2011, pe baza unui contract valabil doar un singur an.
Sutil


Echipa a anunţat anterior că va lua o decizie în privinţa liniei de piloţi pentru anul viitor doar după finalul sezonului, însă germanul este încrezător că va fi unul dintre cei care vor semna cu Force India.
"Probabil că voi face încă un sezon aici. Este o echipă bună. În acest moment nu suntem atât de puternici precum ne-am obişnuit, dar este una dintre cele mai puternice echipe private şi este greu să găsesc un loc mai bun, aşa că aş vrea să rămân încă un sezon. Dar nu m-am hotărât încă şi nu a fost luată nicio decizie", a declarat el.
  În plus, Sutil consideră că şi-a demonstrat calităţile pe parcursul acestui sezon, chiar dacă a obţinut doar 26 de puncte, cu 10 mai puţine decât coechipierul său, Paul di Resta. "Am ratat câteva rezultate mari şi ştiu că am avut şanse mari la Barcelona, în Bahrain unde am avut o pană sau în Malaysia unde a existat o problemă la pitstop. Dar astfel de lucruri se întâmplă şi nu le poţi schimba", a adăugat el.
Presa internaţională speculează că Force India aşteaptă o decizie din partea lui Nico Hulkenberg pentru 2014, însă actualul pilot Sauber va alege cel mai probabil să plece la Lotus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu