duminică, 21 iulie 2013

Massa :"Mă concentrez doar pentru a obţine rezultate bune" !

Felipe Massa a avut parte de un început bun de sezon, însă după podiumul realizat în Marele Premiu al Spaniei din luna mai a obţinut doar 12 puncte şi a fost autorul a numeroase accidente, inclusiv la Monaco din cauza unei defecţiuni tehnice şi la Nurburgring în urma unei greşeli de pilotaj.
Massa


Aflat în pericol să-şi piardă locul în echipă pentru sezonul următor, brazilianul este convins că dacă va obţine rezultate bune va demonstra echipei că îşi merită locul la Ferrari.
"Ştiu ce am de făcut. Mă concentrez doar pentru a obţine rezultate bune. Ritmul meu este bun, aşa că nu sunt îngrijorat, pentru că am demonstrat că sunt în forma în cele mai multe curse. S-au întâmplat anumite lucruri din cauza cărora nu am terminat unele curse şi trebuie doar să mă concentrez, să menţin ritmul şi să termin cursele. Ştiu că dacă nu se întâmplă nimic ciudat voi termina pe o poziţie bună", a declarat el citat de SkySports.
  În plus, Massa pune accentul pe terminarea curselor, considerând că acesta este principalul obiectiv, nu neapărat o clasare regulată pe podiumul de premiere. "Trebuie să-mi îmbunătăţesc un pic consecvenţa. Cel mai important lucru este să termin cursele. Nu am fost prea norocos. Aici (n.r - la Silverstone) am avut probleme cu pneurile, în Bahrain tot cu pneurile. Trebuie să termin cursele într-o manieră cât mai consistentă", a adăugat el.
Sursa : www.automarket.ro 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu