miercuri, 31 iulie 2013

Lewis Hamilton : " Simt că am un monopost care poate câştiga 10 curse " !

 Pilotul britanic de la Mercedes GP, Lewis Hamilton, a obţinut duminică pe circuitul de la Hungaroring prima victorie de la sosirea in cadrul echipei germane, lucru care îl determină să privească cu încredere spre restul sezonului.
Hamilton


 Pilotul echipei Mercedes afirma că este capabil să câştige toate cele nouă curse care au mai rămas din acest sezon, însă admite ca pneurile vor juca un rol esenţial pentru îndeplinirea obiectivului.
"Anul trecut nu am simţit că am un monopost cu care să câştig 10 curse, dar în acest an simt că am uun monopost care poate câştiga 10 curse. Pneurile vor juca un rol crucial pentru asta, dar cred cu adevărat în acest monopost. Este grozav. Pare să fie aproape de Red Bull şi Lotus şi cred că ritmul nostru este similar cu al lor. Circuitele care urmează ar trebui să mi se potrivească. Aştept cu nerăbdare a doua jumătate a sezonului, este partea mea preferată. Mai avem de îmbunătăţit, dar am făcut un pas bun în Ungaria", a declarat el pentru publicaţia britanică The Independent.
  În plus, Hamilton afirmă că monopostul cu care concurează în prezent pentru Mercedes este mai bun chiar şi decât cel cu care a obţinut titlul mondial pentru McLaren în 2008. "Dacă putem continua cu acest ritm de calificări (n.r - Mercedes a obţinut şapte pole-uri în 10 Mari Premii), să fim în frunte şi pneurile funcţionează la fel ca aici, putem lupta cu Red Bull şi Lotus. Mercedes este un monopost diferit de alte monoposturi pe care le-am pilotat. Este unul dintre cele mai bune. Monopostul McLaren din 2008 a fost destul de bun, dar vreau să spun că monopostul Mercedes este chiar mai bun", a adăugat el.
Sursa : www.automarket.ro 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu