luni, 10 iunie 2013

Reactii dupa M.P. al Canadei 2013 !

Sebastian Vettel a obţinut duminică prima victorie din carieră pe circuitul de la Montreal, la capătul unei curse pe care a dominat-o fără emoţii.
Pilotul echipei Red Bull Racing a admis că a avut parte de o zi grozavă, în ciuda a doua ieşiri în decor suferite pe parcursul cursei.
"A fost important că am avut un start bun, iar apoi am continuat. Am observat că pneurile supersoft se deteriorează, dar cred că am fost la fel de buni ca ceilalţi şi am putut construi un avans. La un moment dat am avut un avans echivalent cu o intrare la boxe şi de aceea a fost mai uşor să controlez cursa. A fost o cursă grozavă şi o treabă perfectă din partea echipei", a declarat triplul campion mondial.
Vettel


Fernando Alonso a ocupat locul doi în cursa de la Montreal după ce a efectuat patru depăşiri pe circuit în Marele Premiu al Canadei, reuşind astfel să se poziţioneze în spatele lui Sebastian Vettel.
Pilotul Scuderiei Ferrari a impresionat prin ritmul de cursă, însă a admis la final că are nevoie de clasări mai bune pe grila de start pentru a reprezenta o ameninţare la adresa principalului său rival de la Red Bull Racing.
"Evident, vrem să terminăm în fata principalilor noştri rivali din campionat. Cu Vettel nu am reuşit asta, pentru că a avut pole position şi a dominat cursa, aşa că trebuie să-l felicităm şi să facem o treabă mai bună data viitoare. În privinţa lui Kimi Raikkonen am avut un weekend bun, pentru că am câştigat multe puncte comparativ cu el, dar trebuie să îmbunătăţim, în special în calificări. Dacă putem lua startul din frunte alături de Vettel putem lupta mai aproape de el", a declarat el.
Alonso

Lewis Hamilton a terminat pe locul trei Marele Premiu al Canadei, pierzând o singură poziţie comparativ cu locul ocupat pe grila de start, după ce a fost depăşit pe final de Fernando Alonso.
Britanicul a remarcat că monopostul Mercedes a gestionat mai bine pneurile decât în cursele precedente din Bahrain şi Spania şi afirmă că nu i-a rezistat spaniolului pentru că a avut din nou unele probleme la frâne.
"Am muncit în continuu. A trecut mult de la cursa de la Barcelona unde am avut mari probleme. Am învăţat câteva tehnici care ne-au ajutat, dar trebuie să îmbunătăţim frânele şi acesta este motivul pentru care Alonso m-a ajuns. A fost foarte rapid şi dificil de ţinut în spate. Am încercat să fac totul când a ajuns în spatele meu, dar a fost prea rapid", a declarat el.
La rândul său, Nico Rosberg a remarcat progresele înregistrate de Mercedes în privinţa gestionarii pneurilor comparativ cu cursa din Spania după ce a ocupat locul cinci la Montreal. "Am câştigat câteva puncte bune şi ştim că mai există unele zone unde putem îmbunătăţi performanţa. Dar am făcut paşi buni înainte dacă ne gândim unde eram cu o lună în urmă şi a fost grozav că Hamilton a urcat din nou pe podium. Mergem în direcţia bună şi aşteptăm cursa de la Silverstone", a precizat germanul.
Hamilton şi Rosberg

ean-Eric Vergne acumulase doar cinci puncte în primele şase curse ale noului sezon, însă în Marele Premiu al Canadei a obţinut locul şapte pe grila de start şi a avut parte de o cursă perfectă.
Francezul l-a depăşit în prima parte a cursei pe Valtteri Bottas şi ulterior şi-a păstrat poziţia a şasea pană la final, obţinând cel mai bun rezultat din carieră, cu ajutorul căruia l-a devansat în clasamentul general inclusiv pe Sergio Perez de la McLaren.
"Incredibil! Sunt foarte fericit. Este cel mai bun rezultat al meu, dar şi cea mai bună clasare pentru Toro Rosso de la rezultatele lui Vettel din 2008. Este şi mai satisfăcător pentru că am obţinut rezultatul într-o cursă normală, pe circuit uscat, fără ca cineva din faţa mea să iasă în decor, aşa că este un rezultat obţinut corect. Este grozav pentru echipă şi facem progrese cursă de cursă, ceea ce este încurajator pentru restul sezonului", a declarat el.
Vergne

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu