miercuri, 12 iunie 2013

Hamilton :"Vettel se distanţa de mine cu o secundă pe tur la Montreal." !

Pilotul englez de la Mercedes GP , Lewis Hamilton , a obţinut locul trei în Marele Premiu al Canadei după ce a plecat de pe poziţia a doua a grilei de start, semn că Mercedes a rezolvat cel puţin parţial problemele de supraîncălzire a pneurilor spate.
Hamilton



 Totuşi, britanicul a recunoscut superioritatea celor de la Red Bull şi nu crede că poate lupta cu Sebastian Vettel pentru victorie în Marele Premiu al Marii Britanii de la sfârşitul lunii iunie.
"Nu am plecat de la Montreal cu gândul că merg la Silverstone cu posibilitatea de a câştiga. Vettel se distanţa de mine cu o secundă pe tur la Montreal. Nu vom putea câştiga o secundă înainte de cursa următoare, dar cu siguranţă îi putem învinge pe ceilalţi. Cât despre şansele la titlu, mai sunt 12 curse şi nu este imposibil. Dar trebui să facem un pas înainte cu monopostul", a precizat el.
  Pentru a înregistra progrese, Hamilton încearcă să-şi împingă echipa de la spate să dezvolte cât mai rapid monopostul pe parcursul următoarei perioade. "Le-am spus băieţilor că trebuie să muncim mai mult. Avem un monopost grozav în calificări şi acum este grozav şi în cursă. Dar trebuie să mai facem un mare pas înainte. Există lucruri pe alte monoposturi precum Ferrari şi Red Bull pe care noi nu le avem. Eu îi întreb pe băieţi de ce nu avem acele lucruri, ei îmi spun că le vom testa în trei săptămâni, iar eu îi întreb de ce nu le testam acum? Întotdeauna încerc să pun presiune pe băieţi", a adăugat el.
Sursa : www.automarket.ro 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu