luni, 5 noiembrie 2012

Raikkonen :"Sunt foarte bucuros pentru echipă, dar şi pentru mine" !

 Finlandezul Kimi Raikkonen a obţinut duminică pe circuitul din Abu Dhabi prima victorie din acest sezon, la capătul unei curse în care a profitat din plin de abandonul suferit de Lewis Hamilton din motive tehnice.
Raikkonen


Raikkonen a avut emoţii în ultimele tururi după cea de-a doua ieşire a Safety car-ului de pe circuit şi a admis că Fernando Alonso a avut un monopost mai rapid, chiar dacă nu a reuşit să se apropie decisiv.
"Sunt foarte bucuros pentru echipă, dar şi pentru mine. Niciodată nu poţi să ştii ce se întâmplă în cursă, iar Safety car-ul a făcut lucrurile dificile, dar am avut multe curse de acest gen în acest an. Am avut un circuit liber pentru a fi capabili să ne folosim viteza. Poate că nu am fost cei mai rapizi la finalul cursei, dar am fost suficient de rapizi şi constanţi pentru victorie. Este grozav pentru echipă. Am avut câteva curse grele în a doua jumătate a sezonului, aşa că este fantastic să revenim cu o victorie", a declarat el.

 Raikkonen a demonstrat astfel că este capabil să câştige curse în ciuda celor doi ani în care a fost refugiat în WRC, însă finlandezul afirmă că nu l-a interesat niciodată dacă fanii Formulei 1 au crezut sau nu în abilităţile sale.

"Niciodată nu mi-a păsat ce cred oamenii despre mine. Dacă nu voi termina următoarea cursă vor spune că am fost atât de bun ca în ultima cursă. Eu îmi fac treaba şi, dacă sunt fericit cu ce fac, atunci asta este tot. Aşa că sincer nu-mi pasă dacă oamenii gândesc altceva despre mine acum decât au făcut cu trei ore inante de cursă", a adăugat el.
Sursa : www.automarket.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu