luni, 19 noiembrie 2012

Karthikeyan a decis castigatorul la Austin 2012 !

  Hamilton a devenit duminică primul pilot care câştigă pe circuitul de la Austin, la capătul unei curse de urmărire în care a reuşit să-l depăşească pe Sebastian Vettel cu 14 tururi înainte de final.
Hamilton şi Vettel
 Pilotul echipei Red Bull a reuşit să rămână în frunte timp de aproximativ 8 tururi în ciuda faptului că Hamilton putea activa sistemul DRS, întrucât pe următorul sector germanul ieşea mai bine din viraje.

Totul s-a schimbat însă în turul 42, când Vettel l-a ajuns din urmă pe întârziatul Narain Karthikeyan şi a pierdut câteva fracţiuni de secundă pe linia dreaptă de aproape 1000 de metri până să-l depăşească. Hamilton a profitat de situaţie, a activat sistemul DRS şi l-a depăşit pe Vettel, reuşind ulterior să rămână în frunte până la finalul cursei, iar la final a admis că pilotul HRT a jucat un rol esenţial în victoria obţinută.
"Este o mare provocare să-i învingi pe Red Bull şi Vettel, dar am reuşit să o facem. Nu am stat prea rău în primul stint, dar este foarte dificil să urmăreşti şi să depăşeşti. Am rămas fără pneuri şi am oprit la boxe cu două tururi înaintea lui Vettel, iar el a ieşit destul de mult în faţă, dar pentru prima oară traficul a fost în favoarea noastră. De obicei traficul mă dezavantajează, aşa că m-am bucurat că acum a funcţionat un pic în favoarea mea. Mă simt grozav să câştig la revenirea în State, aşa că sunt mândru", a declarat britanicul.

 La rândul său, Vettel a apreciat că victoria a fost decisă de asemenea de Karthikeyan şi susţine că indianul a fost destinatarul gesturilor violente făcute în monopost după ce a fost depăşit de Hamilton.

"Totul era sub control, dar aici traficul este foarte dificil şi nu a funcţionat în favoarea mea. Hamilton a fost suficient de aproape pentru a deschide aripa spate (n.r - DRS) şi nu a mai contat ce traiectorie am ales. Nu am fost deloc bucuros să-i trimit o invitaţie lui Hamilton când am trecut de Karthikeyan, iar el era chiar în spatele zonei DRS. A profitat de oportunitate pe linia dreaptă. Nu am fost mulţumit pentru că înainte am reuşit să păstrez distanţa, dar el şi-a păstrat pneurile pentru a ataca în ultimele tururi", a precizat germanul.
Sursa : www.automarket.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu