luni, 26 noiembrie 2012

Declaratii la sfarsitul sezonului de Formula 1 2012 !

Sebastian Vettel :
"Cred că a fost cea mai grea cursa pe care am avut-o, dar am continuat să avem încredere în noi înşine. Mulţi oameni au încercat să folosească trucuri murdare, au fost anumite lucruri care din punctul nostru de vedere au depăşit limita, dar aceste lucruri nu ne-au iritat sau distras niciodată. În acest weekend, oamenii au încercat să ne împingă într-o anumită direcţie spunând că va fi dificil pentru noi dacă plouă. Cred că am demonstrat duminică că ne plac condiţiile de ploaie la fel de mult ca cele pe uscat, iar duminică chiar ne-a ajutat puţin. După 10 sau 20 de tururi eram deja pe locul patru sau cinci, chiar în spatele lui Fernando Alonso", a declarat triplul campion mondial.
Vettel
Fernando Alonso :
"Campionatul nu a fost pierdut aici. Campionatul a fost pierdut când Grosjean a zburat pe deasupra capului meu la Spa sau când Vettel a primit în mod surprizator doar o mustrare după calificările din Japonia. În acest sezon au fost situaţii care te fac să te gândeşti la aceste trei puncte, dar acesta este sportul. Chiar dacă am terminat pe doi nu am primit nciodată atât de mult respect şi afecţiune din partea celor din paddock. Este pentru prima oară când piloţii, foştii piloţi, echipele şi fanii spun că am făcut cel mai bun campionat. Mă simt grozav după 2012, de departe cel mai bun sezon al carierei mele", a declarat el.
Alonso
Lewis Hamilton :
"Mă simt un pic ca în 2007 (n.r - sezonul de debut în care a ratat titlul pentru un singur punct). Mă simt un pic amorţit. Eram la conducere şi nu am apucat să văd finalul. Totuşi, sunt entuzismat în privinţa viitorului. Anul viitor voi avea un nou start şi sper că la un moment dat voi avea şi puţin noroc", a declarat el.
Hamilton

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu