luni, 8 octombrie 2012

Webber depsre Groajean : "A fost numai vina lui " !

 După ce a fost suspendat o cursă în urma accidentului provocat la Spa-Francorchamps, Romain Grosjean a recidivat duminică la Suzuka, atunci când i-a distrus cursa lui Mark Webber în primul viraj.

Francezul l-a lovit din spate pe pilotul echipei Red Bull Racing, care a avut nevoie de o intrare la boxe şi a terminat doar pe locul nouă, deşi plecase de pe poziţia a doua a grilei de start. Vizibil iritat de situaţie, australianul i-a sugerat lui Grosjean să facă o nouă pauză în Formula 1.
"Nu am văzut ce s-a întâmplat la start, dar băieţii au confirmat că a fost din nou Grosjean. Noi ceilalţi încercăm să luptăm pentru rezultate decente în fiecare weekend, dar el încearcă în fiecare cursă să ajungă în al treilea viraj cât de repede poate. Devine frustrant, pentru că unii băieţi probabil au suferit şi poate că are nevoie de o alta vacanţă. Trebuie să se uite la el însuşi, a fost numai vina lui. Câte greşeli poţi să faci, de câte ori poţi să faci aceeaşi greşeală? Incidente în primul tur... da, este ruşinos pentru el la acest nivel", a declarat el.

Grosjean a recunoscut că a greşit, însă susţine că a fost surprins de evenimentele care s-au petrecut pe circuit în primul tur.

"De când am revenit în Singapore priritatea mea a fost să fiu foarte precaut la start şi mă uitam în stânga mea la Sergio Perez pentru a mă asigura că nu îl lovesc. Era o diferenţă mare de viteza între mine şi Webber când am intrat în primul viraj, ceea ce m-a luat prin surprindere şi ne-am lovit. A fost o greşeală prostească. Webber a venit la mine după cursă şi, evident, nu era fericit, dar i-am cerut scuze şi trebuie să mergem mai departe. Vom analiza lucrurile înainte de următoarea cursă pentru a vedea cum putem îmbunătăţi astfel de situaţii", a explicat francezul.
Deşi în mod obişnuit piloţii care provoacă incident ca cel al lui Grosjean de la Suzuka sunt penalizaţi cu un drive-through pe linia boxelor. Pilotul echipei Lotus a primit însă o penalizare de 10 secunde de tip sotp&go.Grosjean

 Sursa : www.automarket.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu