luni, 8 octombrie 2012

Alonso : "De data aceasta noi am fost cei care am avut ghinion" !

 Spaniolul Fernando Alonso a suferit duminică al doilea abandon în primul viraj în ultimele cinci curse, după ce a suferit o pană la pneul stânga-spate după ce a fost lovit din spate de aripa faţă a monopostului pilotat de Kimi Raikkonen.

Pilotul Scuderiei Ferrari consideră că finlandezul ar fi avut timp să frâneze pentru a evita impactul, criticând faptul că finlandezul nu a vrut să cedeze deloc teren în lupta pentru poziţie.
"Nu am avut spaţiu în dreapta şi l-am avut pe Jenson Button în stânga. Nu înţeleg de ce Raikkonen nu a luat piciorul de pe acceleraţie sau ceva de genul acesta, pentru că nu mai era loc. Nu ştiu care a fost ideea lui Raikkonen pentru primul viraj, dar asta este şi de data aceasta noi am fost cei care am avut ghinion", a declarat spaniolul întrucât comunicat de presă.

În replică, Raikkonen afirmă că nu a avut nicio şansă să evite impactul cu Alonso din cauza faptului că nu a avut unde să se ducă, primul viraj fiind înţesat de monoposturi la start.

"Am fost pe partea stângă încă de la începutul procedurii de start. Alonso a continuat să vină spre stânga din ce în ce mai mult. Am încercat să mă duc şi mai în stânga, dar nu am avut unde să mă duc. Toţi au venit spre partea mea şi mi-au atins aripa faţă, aşa că nu am putut să mă duc în altă parte", a declarat el.
Impactul dintre Alonso şi Raikkonen nici nu a fost investigat de comisarii de cursă, care au considerat că aceasta a fost un simplu incident de cursă. În urma abandonului suferit, Alonso mai are doar patru puncte avans în clasamentul general în faţa lui Sebastian Vettel.
Alonso
Surse : Ferrari, Lotus ; www.automarket.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu