Informaţia a fost dezvăluită de publicaţia germană Auto Motor und Sport, care susţine că cele două echipe au identificat un truc prin care reuşesc să-şi "rotească" aripile faţă atunci când monoposturile concurează cu viteză mare.
Conform regulamentului tehnic, aripile faţă trebuie să fie rigide, însă acest lucru este practic imposibil de respectat în practică.
"Din câte ştiu, nu au existat conversaţii specifice. Asta nu înseamnă că nu au avut loc, dar cred că dacă s-ar fi întâmplat aş fi ştiut. Cred că regulamentul cere ca aripile să fie rigide, dar sigur că nicio aripă şi nicio surpafaţă aerodinamica nu este rigidă la infinit. Din când în când apar întrebări şi dispute între echipe, care simt ca alte echipe sunt prea flexibile sau ceva de genul acesta. Nu văd nicio problemă pentru McLaren în această privinţă şi prin urmare nu cred că există ceva care să ne rănească", a declarat britanicul.
Surse : ESPNF1 ; www.automarket.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu