joi, 4 octombrie 2012

Schumacher se retrage din Formula1 !

Pilotul echipei Mercedes GP , germanul Michael Schumacher a anunţat oficial că se va retrage pentru a doua oară din Formula 1 la sfârşitul acestui sezon, la trei ani de la revenirea în Marele Circ !.
.Schumacher se retrage din Formula 1
"Am decis să mă retrag din Formula 1 la sfârşitul sezonului, chiar dacă încă sunt capabil să concurez cu cei mai buni piloţi din lume. Acest lucru mă face mândru şi acesta este motivul pentru care nu regret că am revenit. Pot fi mulţumit de performanţele mele, mai ales că am reuşit constant să-mi îmbunătăţesc rezultatele pe parcursul ultimilor trei ani. dar la un moment dat vine timpul să-ţi iei la revedere."
"Deja în ultimele săptămâni şi luni nu eram sigur dacă voi avea motivaţia şi energia necesare pentru a continua şi nu este stilul meu să fac ceva de care nu sunt convins 100%. După decizia de astăzi mă simt eliberat de aceste dubii. Până la urmă, ambiţia mea nu este doar să concurez, ci să lupt pentru victorii, iar plăcerea de a pilota este hrănita de competitivitate", a declarat el într-un comunicat de presă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu