marți, 25 septembrie 2012

Lotus : "Avem un update major pentru Coreea de Sud" !

Lotus a anunţat la finalul vacanţei de vară din Formula 1 că va dezvolta agresiv monopostul E20 până la finalul sezonului, pentru a-i oferi şansa lui Kimi Raikkonen să lupte pentru titlul mondial.

Echipa britanică a oferit în această săptămână primele detalii despre planurile de îmbunătăţire ale monopostului prin vocea şefului operaţiunilor de cursa Alan Permane, iar acestea includ atât sistemul Double Drag Reduction System (DDRS) pentru Japonia, cât şi un update aerodinamic semnificativ pentru Coreea de Sud.
"Avem un update major pentru Coreea de Sud, un update aerodinamic foarte bun. În plus, intenţionam să folosim sistemul nostru DDRS la Suzuka. Am căzut în spatele celor trei echipe de top şi trebuie să revenim în luptă. Sper să putem lupta cu ele aşa cum am făcut la Budapesta", a declarat el.

 Lotus a evaluat câteva update-uri şi în antrenamentele din Singapore, insă în cele din urmă a renunţat la introducerea acestora pentru cursă din cauza rezultatelor încerte şi a configuraţiei circuitului stradal. Totuşi, acestea ar putea fi introduse în perioada următoare, mai ales că echipa a avut parte de rezultate modeste în singura cursă pe timp de noapte din calendarul competiţional.

"Vineri am avut câteva update-uri aerodinamice de care nu am fost convinşi, iar în Singapore a fost dificil să evaluăm ce s-a întâmplat. Aşa că am jucat pe cartea siguranţei şi am renunţat la ele. Tot ce a ieşit din tunelul de vânt a funcţionat şi poate că din cauza asta nu am fost suficient de precauţi. S-ar putea ca la Suzuka să funcţioneze foarte bine. Sunt optimist ca ceea ce pregătim ne va permite să luptăm pentru performanţe mai bune. Chiar dacă nu există nicio garanţie, sunt încrezător că vom ajunge la Suzuka în formă bună", a mai precizat el.
Lotus
Via F1 Today ; www.automarket.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu