luni, 24 septembrie 2012

Alonso cere imbunatatirea monopostului !

 Spaniolul Fernando Alonso a terminat pe podium Marele Premiu al statului Singapore la capătul unei curse în care a profitat de abandonul lui Lewis Hamilton şi de strategia gresită a lui Pastor Maldonado, însă rezultatul nu este pe placul dublului campion mondial. Chiar dacă păstrează un avans de 29 de puncte în fruntea clasamentului general, el consideră că nu poate câştiga titlul mondial dacă Scuderia Ferrari nu va aduce îmbunătăţiri substanţiale monopostului pentru ultimele şase curse ale sezonului.

"Acest an este un pic dificil de anticipat, dar trebuie să continuăm să îmbunătăţim performanţa pe care am văzut-o aici. Locurile cinci şi 13 pe grila de start pentru monoposturile noastre nu reprezintă ceea ce asteptam. Trebuie să fim într-o poziţie mai bună la Suzuka", a declarat el.
 Pe de altă parte, Alonso vede partea plină a paharului şi este satisfacut că a pierdut puncte doar în faţa unuia dintre cei patru rivali pe care îi are în lupta pentru titlul mondial.

 "La Monza am avut o cursă rezonabilă şi Sebastian Vettel a abandonat, iar aici Vettel a câştigat şi Lewis Hamilton a abandonat, aşa că pentru mine este în regulă dacă ei continuă în acest mod. Dintre cei patru sau cinci rivali la titlu am pierdut puncte în faţa unuia singur, iar în faţa celorlalţi am obţinut un avantaj. Când nu eşti suficient de rapid, să obţii puncte de la trei dintre oponenţii tăi este bine", a adăugat el.

  Felipe Massa a terminat cursa pe locul opt după ce a plecat de pe poziţia a 13-a a grilei de start. Brazilianul a coborât pe ultima poziţie după o pană suferită în primul tur, însă crede că avea potenţialul de a termina pe locul cinci.
"Am avut o pană pentru că cineva m-a atins. A fost păcat, dar monopostul a fost fantastic. Am fost foarte mulţumit de monopost şi de modul în care am pilotat. Chiar dacă am luat startul de pe 13 a fost o cursă în care puteam termina în primii cinci cu ambele monoposturi. Sunt mulţumit de cursa mea, dar nu şi de ce s-a întâmplat în primul viraj, însă când începi aproape de spatele plutonului este mai probabil să se întâmple asta", a precizat el.
Alonso
Surse : www.ferrari.com  ; www.automarket.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu