miercuri, 8 august 2012

Maldonado : "Trebuie să mă concentrez pe a doua parte a sezonului" !

  Aflat la al doilea sezon în Formula1, venezueleanul Pastor Maldonado a intrat în centrul atenţiei după victoria spectaculoasă obţinută în luna mai în Marele premiu al Spaniei.

După acest succes, pilotul echipei Williams a fost implicat într-o serie de incidente şi a comis numeroase greşeli de pilotaj, iar venezueleanul nu a mai câştigat niciun punct în următoarele şase curse. Chiar dacă rezultatele sale în ansamblu au contrastat puternic, Maldonado consideră că este firesc să comită unele greşeli, însă admite că are nevoie de performanţe mai bune în a doua jumătate a anului.
"Sunt greşeli obişnuite. Dacă ne uitam la alţi piloţi, ei au făcut la fel în trecut. Cu siguranţă nu am fost consecvenţi. La început am făcut două greşeli, precum cea din Australia când am făcut accident când eram pe locul şase. Totuşi, înainte de acest sezon şi după sezonul teribil de anul trecut, nu ne aşteptam să câştigăm. Nu am fost în top sau în apropierea topului de la Barcelona.
 Trebuie să mă concentrez pe a doua parte a sezonului. Trebuie să recuperăm, pentru că nu am reuşit să facem asta în ultimele două curse. Trebuie să învăţăm din greşeli", a declarat el.

În plus, Maldonado consideră că nu este drept să fie catalogat drept un pilot predispus să facă accidente şi susţine că aceasta reputaţie proastă are drept cauză tocmai victoria de la Barcelona.

"Înainte să câştig cursa nimeni nu era aici să-mi ia interviu, acum este toată lumea. Aşa sunt cursele. Am făcut câteva greşeli, dar asta este tot. Voi încerca să dau tot ce am mai bun. Uneori nu a funcţionat aşa cum mă aşteptam, dar important este că suntem rapizi şi trebuie să rămânem la fel", a mai precizat el.
Via ESPNF1 ; www.automarket.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu