joi, 26 iulie 2012

Vettel : "Nu am spus că a fost o decizie prostească" !

Sebastian Vettel l-a criticat dur pe Lewis Hamilton după Marele Premiu al Germaniei, afirmând că decizia britanicul de a-l depăşi în ciuda faptului că era cu un tur în urmă a fost "prostească".

Ajuns la Budapesta pentru Marele Premiu al Ungariei, pilotul echipei Red Bull susţine că nu a folosit cuvântul "prost" şi că declaraţiile sale au fost interpretate greşit de presa internaţională.
"Nu am spus că a fost o decizie prostească. Dacă spun după cursă că nu era necesar să ia o astfel de decizie şi ajunge în presa că am spus că este o decizie prostească, sunt dezamăgit. Uneori am o gură, spun câteva cuvinte, presa are urechi, dar se pare că undeva în acest proces apare o eroare. Dacă ne uitam la reguli este clar că ai voie să faci aşa ceva. Am spus doar că nu era necesar. Îl vânam pe Fernando Alonso cu numai câteva tururi înainte de intrarea la boxe. Aşa sunt cursele. Nu mă plâng, am spus că nu era necesar din punct de vedere sportiv să distragi liderii, indiferent despre cine era vorba", a declarat el la conferinţa de presă de joi.

  • Declaraţiile sale de la Hockenheim au fost făcute însă în faţa a zeci de jurnalişti străini, iar Andrew Benson, reporterul televiziunii britanice BBC, s-a arătat surprins de noile declaraţii ale germanului. "Vettel a negat că l-a făcut "prost" pe Hamilton în Germania, deşi tot centrul de presă l-a auzit spunând exact asta", a precizat el pe reţeaua de socializare Twitter.

Via GrandPrix, Andrew Benson ; http://www.automarket.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu