miercuri, 11 iulie 2012

Mark Webber doreste sa ramana in Formula1 si dupa 2013 !



 Pentru al patrulea sezon consecutiv,  australianul Mark Webber şi-a prelungit contractul cu Red Bull Racing pentru un singur sezon, considerând că această abordare este cea mai eficientă în contextul în care se apropie de finalul carierei.

 Chiar dacă la finalul anului viitor va avea deja 37 de ani, pilotul australian susţine că nu are nicio intenţie să părăsească Formula1 atât de curând, deoarece presupune că experienţa îl va ajuta să-şi păstreze poziţia pe grila de start.
"Oamenii mă întreabă mereu când mă voi retrage, deoarece în această vară împlinesc 36 de ani. Dar nu mă gândesc deloc la treaba asta. Contractul este doar pentru un singur an, dar vreau să rămân în Formula 1 mai mult de atât. Ştiu că sunt mai aproape de final decât de început, aşa că vreau să profit de situaţia în care mă aflu. Încerc mai mult, am performanţe mai bune pentru că sunt un pic mai inteligent şi obţin rezultate mai bune, aşa că până la urma rămân (în Formula 1) mai mult timp. Este o misiune foarte provocatoare să scot tot ce ai mai bun în Formula 1, iar eu concurez cu cei mai buni piloţi din lume", a declarat el în cadrul unui editorial pentru BBC Sport.

 Webber a admis că un alt motiv pentru care a refuzat Scuderia Ferrari şi a preferat să continue cu Red Bull a fost acela că este implicat în lupta pentru titlul mondial, el ocupând locul doi în clasamentul general la numai 13 puncte în spatele liderului Fernando Alonso.

"Am luat în calcul şi faptul că încerc să câştig campionatul în acest an. Ar fi fost ceva mai dificil să continui să fac asta dacă plecam la o echipă rivală. Acesta a fost un factor, dar cu siguranţă nu a fost cel mai important", a adăugat el.
Via BBC Sport ; http://www.automarket.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu