luni, 9 iulie 2012

Domenicali incantat de performanta lui Massa la Silverstone !


Massa and Alonso

Seful Scuderiei Ferrari Stefano Domenicali l-a laudat pe Felipe Massa pentru performanta ce a obtinut-o la Silverstone, aceasta si pentru faptul brazilianul a fost în lupta pentru un podium pe toata durata cursei. Acest mare premiu a marcat si cel mai bun castig de puncte din sezon de până acum, cu un total de 30 de puncte , obtinute prin perfomanta lui Massa cumulat cu locul doi abtinut de Fernando Alonso .
"Am luat treizeci de puncte foarte mari aici, la Silverstone", a explicat Domenicali. "Încă o dată, Fernando a condus o cursă mare, pentru a cîta oară în acest sezon şi a câştigat puncte în dauna majoritatii rivalilor săi , dar permiteţi-mi să spun că sunt deosebit de fericit, din cauza lui Felipe, care a fost în lupta pentru pole ieri şi pentru podium de-a lungul intregii curse".
"Este un rezultat bun pentru el, dar este important si pentru noi în ceea ce priveşte clasamentul general al constructorilor, mai ales ca dupa ce am castigat un asemenea punctaj , am reuşit să urcam pe locul al doilea in clasament."
Domenicali, de asemenea, consideră Ferrari a performat in sensul de a fi pe "acelaşi nivel", ca Red Bull, echipa care el crede ca este in prezent de referinţă pentru toată lumea.
"Am fost la acelaşi nivel ca echipa (n.r. - Red Bull) de care toată lumea crede este in prezent cea mai buna şi sa fim sinceri chiar este ", a adăugat el. " Si am reusit sa ne mentinem sus faţă de o competiţie foarte puternică din partea rivalilor."
"Desigur, mai avem mult de munca pentru a îmbunătăţi maşina, în special în ceea ce priveşte viteza de top, un capitol la care inca suferim. Urmeaza doua curse grele la Hockenheim şi Budapesta, pentru care vom încerca sa ne îmbunătăţim nivelul nostru de performanţă in continuare : acesta va fi obiectivul nostru principal in urmatoarele zile ".
Sursa : http://www.gpupdate.net/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu