luni, 9 iulie 2012

Schumacher : "Cu siguranţă am fi putut obţine rezultate mai bune pe ploaie" !



Septuplul campion mondial de Formula1 , germanul Michael Schumacher a ocupat locul trei in urma calificarilor Marelui Premiu al Marii Britanii la capătul unei prestaţii bune în conditiile ploioase in care s-a format grila de start.
Germanul a fost depăşit succesiv de Sebastian Vettel, Felipe Massa, Kimi Raikkonen şi Romain Grosjean şi a încheiat doar pe locul şapte după ce l-a devansat pe final pe Lewis Hamilton. În opinia pilotului Mercedes AMG, acesta este cel mai bun rezultat pe care îl putea obţine, întrucât circuitul de la Silverstone nu s-a potrivit caracteristicilor monopostului W03.
"Am obţinut ceea ce a fost posibil pentru noi duminică şi trebuie să ne mulţumim cu asta. Am fost destul de competitivi spre finalul cursei, dar în ansamblu am ştiut că specificaţiile circuitului nu ni se potrivesc în condiţii normale. Cu siguranţă am fi putut obţine rezultate mai bune pe ploaie", a declarat el.
Schumacher îşi îndreaptă deja atenţia spre Marele Premiu al Germaniei de la Hockenheim de peste două săptămâni, acolo unde va concura în faţa propriilor suporteri şi speră să obţină un rezultat mai bun.
"Am reuşit să câştigăm câteva puncte la Silverstone care se pot dovedi importante pentru echipa noastră. Acum, atenţia noastră se îndreaptă spre Hockenheim, următorul nostru circuit de casă, unde în orice caz lucrurile ar trebui să arate mai bine", a mai precizat el.

Via Mercedes : http://www.automarket.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu