marți, 5 iunie 2012

Massa "Cu siguranţă mă simt mai încrezător"!

Massa crede că a găsit setările potrivite pentru a obţine performanţe la Ferrari
Pilotul echipei Ferrari , Felipe Massa , consideră că a identificat setările potrivite pentru monopostul F2012 pentru a obţine rezultate bune la Ferrari în următoarele curse.
 
Felipe Massa a obţinut la Monte Carlo cel mai bun rezultat din acest sezon, întrucât a terminat pe locul şase după ce în precedentele cinci curse obţinuse doar două puncte.
Pilotul Scuderiei Ferrari a dezvăluit marţi că una dintre explicaţii este legată de setările pe care le-a adoptat la Monaco şi pe care le va utiliza şi în următoarele etape cu speranţa că se vor potrivi mai bine stilului său de pilotaj.
"Setările necesare pentru Monaco sunt foarte diferite de cele de pe alte circuite şi, chiar dacă circuitul stradal este unic, cel puţin putem urma direcţia pe care am început-o acolo şi să facem în aşa fel încât setările să funcţioneze şi pe alte circuite. Poate că nu este o situaţie normală, dar poate este cea mai bună direcţie pentru ca F2012 să funcţioneze pentru mine."

"Este adevărat că la Monaco există mai puţine zone cu forţe laterale mari, iar forţele laterale mari au reprezentat punctul slab al monopostului nostru. Am încercat această abordare şi în simulator, dar uneori nu este uşor să obţii un răspuns clar şi de aceea trebuie să experimentăm pe circuit", a declarat brazilianul pentru site-ul oficial al Scuderiei Ferrari.
Massa a admis că are mai multă încredere în sine după rezultatul de la Monaco şi consideră că ar fi putut lupta chiar şi pentru un loc pe podium.
"Cu siguranţă mă simt mai încrezător şi este adevărat că am avut o cursă bună la Monaco, dar nu am fost atât de fericit, pentru că mă aşteptam să luptăm pentru un loc pe podium. Am avut o şansă să facem asta, dar o performanţă mai bună în calificări ne-ar fi îmbunătăţit şansele duminică. A fost foarte bine comparativ cu startul sezonului, dar nu putem fi satisfăcuţi, iar acum vreau să muncim din greu pentru a obţine rezultate şi mai bune. Dacă găsim direcţia potrivită ştiu că pot face asta", a adăugat el.
Via | Ferrari ; http://www.automarket.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu