vineri, 8 iunie 2012

Lewis Hamilton : "Nu mă uit la nicio echipă"!



Pilotul echipei McLaren Mercedes , Lewis Hamilton susţine că nu negociază cu nicio altă echipă un posibil contract pentru 2013, întrucât se concentrează exclusiv pe rezultatele din prezent.
 
  Hamilton reprezintă una dintre cele mai atractive ţinte pentru marile echipe în perspectiva sezonului 2013, acesta fiind şi motivul pentru care McLaren Mercedes încearcă să-l convingă să rămână la Woking în următorii cinci ani în schimbul unui salariu de 20 de milioane de lire sterline.
Totuşi, fostul campion mondial susţine că nu are timp să se gândească la prelungirea constractului, întrucât sezonul actual este echilibrat şi are nevoie de întreaga putere de concentrare.
"Nici măcar nu am discutat. Pur şi simplu am subestimat cât de dificil va fi acest sezon. Am subestimat cât de ocupat voi fi, iar apoi am realizat cât de puţin important este acum acest subiect. Campionatul este mai important decât ce trebuie să fac pentru următorul contract. Viitorul meu nu este important în acest moment. Important este să capitalizez acest sezon", a declarat el.
Ferrari, Mercedes şi Red Bull ar putea avea un loc liber pentru 2013, însă britanicul insistă că nu negociază cu nicio altă echipă.
"Nu mă uit la nicio echipă. Încerc doar să mă concentrez pe acest sezon şi încerc să mă concentrez pe victorie. Aş putea să mă aşez la masa negocierilor dacă aş vrea. Dar am o treabă de făcut în acest moment şi nu mă grăbesc, nu mă grăbesc deloc, aşa că nu trebuie să fac asta acum", a adăugat el.
Via | TheF1Times ; http://www.automarket.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu