luni, 14 mai 2012

Hamilton - "Sunt mândru de performanţa mea şi de echipă"

Britanicul Lewis Hamilton spune că este mândru că strategia cu numai două opriri la boxe l-a ajutat să termine pe locul opt cursa din Spania pe care a început de pe ultima poziţie.
Hamilton, mândru de performanţa din Spania

 
Lewis Hamilton a obţinut sâmbătă al treilea pole position din acest sezon, însă a fost nevoit să înceapă cursa de pe ultima poziţie după ce a fost descalificat în urma unei erori de aliminetare a monopostului cu carburant.
Cu toate acestea, pilotul echipei McLaren a avut un parcurs impresionant în cursă şi a reuşit să termine pe locul opt, în primul rând datorită unei strategii cu numai două opriri la boxe.
De altfel, Hamilton a fost singurul pilot care a efectuat un număr atât de redus de pitstopuri, toţi ceilalţi piloţi care au terminat oprindu-se la boxe de cel puţin trei ori.
"Sunt mândru de performanţa mea şi de echipă, care a făcut o treabă grozavă: pitstop-urile s-au îmbunătăţit cu adevărat, după dificultăţile noastre recente. În ansamblu, cred că rezultatul este cel mai bun pe care îl puteam obţine. Am fost singurul pilot care a încercat o strategie cu două opriri şi sunt bucuros că a funcţionat. Oamenii spun deseori că am un stil agresiv de pilotaj, dar ultimul meu stint cu pneuri hard a avut 31 de tururi, aşa că bănuiesc că am demonstrat că pot face pneurile să reziste", a precizat el într-un comunicat de presă.
Chiar dacă a obţinut trei pole position-uri în primele cinci Mari Premii, Hamilton nu a reuşit încă să câştige o cursă în acest an, însă rămâne încrezător în şansele sale la titlu datorită faptului că are de recuperat doar 8 puncte până la liderii Sebastian Vettel şi Fernando Alonso.
"Dacă mă uit în ansamblu nu mă pot plânge cu adevărat, pentru că sunt încă la numai 8 puncte în spatele liderului din clasament, în ciuda problemelor pe care le-am avut. Echipa a muncit din greu, iar monopostul nostru este rapid. Aşa că, atunci când lucrurile decurg bine, cred că voi fi într-o poziţie grozavă", a adăugat el.
Sursa : www.automarket.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu