miercuri, 2 martie 2011

Button si Lewis Hamilton, îngrijoraţi că McLaren este în urma rivalilor

Button si Hamilton şi-au exprimat îngrijorarea că McLaren este deja în urma rivalilor în privinţa dezvoltării monopostului pentru sezonul 2011.
McLaren a fost singura echipă de top care a ratat prezenta la prima sesiune de teste de la Valencia, întrucât a preferat să dezvolte monopostul MP4-26 pentru mai mult timp.
Ulterior, echipa a dezvăluit un monopost cu un sistem de evacuare identificat cu greutate de jurnalişti, însă în cele din urmă rezultatele din teste au întârziat să apară. De asemenea, echipa a fost afectată de mai multe probleme de fiabilitate, iar Lewis Hamilton pune la îndoială întreagă strategie de lansare a noului monopost.
"Am lansat puţin cam târziu şi poate că nu am jucat această carte în modul potrivit. Însă avem lucruri bune în dezvoltare şi cu siguranţă am îmbunătăţit situaţia în ultimele zile de teste", a declarat britanicul.
Coechipierul său Jenson Button este de asemenea dezamăgit de defecţiunile tehnice, însă speră ca echipa să profite la maxim de ultima sesiune de teste de la Barcelona.
"Nu am parcurs atât de multe tururi precum am fi vrut, iar asta ne-a afectat setările. Dar mai avem patru sesiuni de teste şi sper ca lucrurile să decurgă mai uşor la următorul test, să parcurgem multe tururi şi apoi să îmbunătăţim situaţia de la care am plecat. Când am urcat prima oară în monopost prima mea reacţie nu a fost 'wow, îi vom spulbera pe toti', dar apoi nu cred că cineva ar mai fi simţit asta pentru că monopostul are mult mai puţină forţă de apăsare aerodinamică şi pneurile Pirelli funcţionează foarte diferit de precedentele", a precizat campionul mondial din sezonul 2009.
Via | BBC Sport

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu