luni, 25 octombrie 2010

Hamilton, încrezător în şansele la titlul mondial

Lewis Hamilton consideră că are în continuare şanse să câştige titlul mondial, în timp ce Jenson Button admite că rivalii săi trebuie să comită greşeli.
Lewis Hamilton a terminat pe locul 2 Marele Premiu al Coreei de Sud şi a revenit în lupta pentru titlu, micşorând diferenţa faţă de liderul clasamentului de la 28 la 21 de puncte.
Britanicul este încântat de performanţa sa de la Yeongam şi consideră că are şanse reale la titlu, mizând în acest sens şi pe viitoarele update-uri pentru monopostul McLaren.
"A fost o mare surpriză să văd pe cei de la Red Bull afară. Fernando Alonso a pilotat foarte bine, dar sunt foarte fericit că am câştigat puncte după două curse dezamăgitoare.Totuşi, monopostul nostru nu este încă cel mai rapid. Am pierdut foarte mult timp în favoarea lui Alonso, în special în ultimul sector. Dar sunt sigur că vom munci fără întrerupere pentru a remedia asta înainte de Brazilia. Mai sunt două curse, avem componente care vor veni pe monopost şi toată lumea este entuziasmată să forţeze cât mai mult. Cu siguranţă campionatul nu ne-a ieşit de pe reper, încă putem să-l câştigăm", a declarat britanicul la finalul cursei.
În schimb, coechipierul său Jenson Button a avut parte de o cursă dezamăgitoare şi a terminat doar pe locul 12, după ce a greşit din nou strategia pneurilor. Campionul mondial a coborât la 42 de puncte de lider şi a admis că mai poate cuceri titlul doar dacă ceilalţi patru candidaţi au probleme majore.
"Pur şi simplu nu am avut suficientă aderentă, m-am chinuit cu blocarea pneurilor faţă imediat cum atingeam frânele. De câte ori frânam înainte de un viraj mergeam drept înainte pentru că nu am putut opri maşina. Pentru a câştiga titlul trebuie să mă bazez ca maşinile din faţă nu vor termina cursele, aşa că am avut o zi dezamăgitoare", a precizat britanicul.
Via | McLaren

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu