luni, 11 mai 2015

Primele reactii dupa MP al Spaniei - Rosberg, Vettel, Hamilton !

 Intrebat dacă a fost luat prin surprindere de această diferenţă de performanţă dintre Ferrari si Mercedes, Rosberg a replicat: "Da, pentru că este mai mare decât ce am văzut în ultimele curse. Este un pas mare în direcţia potrivită, un pic surprinzător, dar asta a arătat că avem un monopost grozav în acest moment. În acest weekend am câştigat cursa de dezvoltare, aşa că este un indiciu important pentru sezon", a declarat el.



Lewis Hamilton : "Din păcate, acest circuit nu este bun pentru depăşiri. De fapt, este cel mai prost pentru depăşiri. Nu te poţi apropia suficient de mult, nici măcar cu DRS. Din fericire, pe final a fost suficient să reuşim cu trei opriri la boxe, am fost capabil să trec, dar dacă aş fi fost în spatele lui în trafic nu aş fi reuşit. Sunt recunoscător că am putut câştiga aceste puncte pentru echipă şi într-un fel este o limitare a daunelor pentru mine, aşa că nu este rău".
Sebastian Vettel : Cred că am făcut un pas înainte ca echipă. Asta nu s-a văzut aici, dar sunt încrezător că vom mări miza în următoarele curse. Sunt în lupta pentru titlu. Suntem capabili să îmbunătăţim monopostul. Urmează să facem câţiva paşi. Trebuie să ne revenim curând, dar forţăm din greu pentru a-i învinge"

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu