miercuri, 17 decembrie 2014

T. Wolff : "Alain Prost m-a sfatuit cum sa tratez duelul dintre Hamilton si Rosberg" !

Lewis Hamilton şi Nico Rosberg au fost implicaţi în numeroase situaţii tensionate in sezonul 2014, în special în calificările de la Monte Carlo şi în Marele Premiu al Belgiei de la Spa-Francorchamps. Mercedes a reuşit însă în cele din urmă să-i convingă pe cei doi piloţi să colaboreze, iar directorul de motorsport Toto Wolff a dezvăluit secretul succesului. Austriacul a primit sfaturi în acest sens din partea cvadruplului campion mondial Alain Prost, care a fost implicat într-o luptă asemănătoare pentru titlul mondial cu coechipierul său de atunci de la McLaren, Ayrton Senna.
Mercedes


"Trebuie să înveţi din greşelile trecutului. Am vorbit un pic cu Niki Lauda când am semnat cu Hamilton şi Rosberg. Apoi, la începutul acestui sezon, am vorbit cu Prost şi i-am cerut opinia despre ceea ce ar trebui să fac pentru a nu ajunge într-o situaţie similară de război ca cea pe care a avut-o el cu Senna", a precizat el.
  Potrivit lui Wolff, sfatul lui Prost a fost unul foarte simplu: echipa trebuie să fie transparentă în decizii şi să nu favorizeze niciunul dintre piloţi, pentru ca întreaga echipă să rămână unită pe tot parcursul sezonului. "A spus un cuvânt magic: transparenţa. Mi-a spus că McLaren nu a acţionat transparent şi că nu a putut înţelege cum este echipa organizată, pentru ca rivalitatea dintre piloţi s-a extins la mecanici. Echipa era împărţită în două. Aşa că Prost mi-a spus să nu fac la fel, să le spun tuturor acelaşi lucru şi să nu am favoriţi. Şi aşa am făcut. A fost una dintre cele mai importante lecţii pe care le-am învăţat pentru a deveni un lider bun de echipa", a adăugat el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu