marți, 16 decembrie 2014

Hamilton : " Lupta pentru titlu s-a schimbat dramatic după incidentul din Monaco " !

Calificările pentru Marele Premiu al statului Monaco au oferit un prim conflict deschis între Lewis Hamilton şi Nico Rosberg. La vremea respectivă, germanul a blocat pneurile în virajul Mirabeau şi a oprit monopostul Mercedes într-un loc periculos, ceea ce a dus la apariţia steagurilor galbene.Hamilton nu a mai avut oportunitatea de a efectua un tur rapid de circuit şi l-a acuzat ulterior pe german că a comis incidentul în mod intenţionat, deşi comisarii l-au absolvit de orice vină. Potrivit britanicului, lupta pentru titlu s-a schimbat dramatic după incidentul din Principat.
Hamilton

"După Bahrain, Rosberg a făcut un anumit lucru, eu am făcut un alt lucru la Barcelona, iar apoi Rosberg a dus totul la un alt nivel în Monaco, ceea ce a făcut lucrurile foarte dificile pentru noi, pentru mine. Cel puţin am încercat să rămân calm, iar după astfel de experienţe trebuie să încerci să transformi elementele negative în elemente pozitive. Am pierdut şapte puncte în acea cursă de la Monaco, dar am fost determinat să le iau înapoi", a declarat el.
În ciuda faptului că Rosberg, Mercedes şi comisarii de cursă au exclus o acţiune premeditată în calificările de la Monaco, Hamilton a sugerat că rămâne la opinia ca germanul a produs incidentul intenţionat.
"Nimic nu s-a schimbat în privinţa opiniei mele pentru ce s-a întâmplat. Ştiu cum mă simt în această privinţă şi asta nu s-a schimbat. Dar totul este în regulă pentru că sunt campion mondial", a adăugat el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu