Kimi Raikkonen a părăsit Lotus după două sezoane în care a obţinut câte o victorie şi a revenit la Scuderia Ferrari
cu scopul de a lupta pentru titlul mondial, însă nu a reuşit să
impresioneze şi a ocupat cel mult locul şapte în prima parte a anului.În condiţiile în care rezultatele sale contrastează puternic cu cele
obţinute de coechipierul său Fernando Alonso, finlandezul afirmă că o
combinaţie de factori, generată în principal de lipsa de tracţiune a
monopostului şi pneurile de compoziţie mai dură furnizate de Pirelli
comparativ cu anul trecut, reprezintă principala cauză a dificultăţilor
sale.
"Este vorba despre modul în care se comportă monopostul
şi de ceea ce prefer eu, de modul în care funcţionează pneurile. Este o
combinaţie de factori. Avem mult de muncă la monopost, ne lipseşte
tracţiunea şi avem o lipsă de aderenţă pe partea mecanică. Dacă rezolvăm
partea frontală a monopostului pierdem spatele. Mai este mult de muncă,
dar vom ajunge acolo", a declarat fostul campion mondial.
Raikkonen afirmă că inginerii Ferrari au încercat o soluţie inclusiv
la Marele Premiu al Austriei de la sfârşitul săptămânii trecute, însă
aceasta nu a avut efectul anticipat.
"Am încercat ceva diferit începând de sâmbătă şi până la
urmă nu cred că a făcut mare diferenţă. În anumite momente ale cursei nu
a funcţionat, iar în calificări a fost ceva similar, dar după ce am
decis să optăm pentru această soluţie a trebuit să rămânem cu ea", a mai precizat el.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu