marți, 18 martie 2014

N. Lauda : " L-am îmbrăţişat pe Hamilton şi i-am spus că aceasta este doar prima cursă " !

Lewis Hamilton a fost nevoit să renunte la cursa de debut a noului sezon de la Melbourne după o defecţiune survenită la unul dintre cilindrii motorului, în timp ce coechipierul său Nico Rosberg a câştigat detaşat prina cursa din sezonul 2014 .
Lauda


Diferenţa de 25 de puncte care îi separă pe cei doi piloţi Mercedes în acest moment se poate dovedi dificil de recuperat pe parcursul unui sezon în care echipa germană este principala favorită la titlu, însă preşedintele Niki Lauda a identificat o metodă inedită de consolare.
 Austriacul i-a transmis lui Hamilton că a trecut printr-o situaţie similară în 1984, atunci când a devenit campion mondial cu un avans de numai o jumătate de punct în faţa coechipierului său Alain Prost după ce în prima cursă a existat un scenariu similar cu cel de duminică de la Melbourne. "L-am îmbrăţişat pe Hamilton şi i-am spus că aceasta este doar prima cursă. Şi eu am abandonat în prima cursă din 1984, dar la final am fost campion mondial", a declarat el.
Pe de altă parte, Lauda evidenţiază avansul semnificativ pe care Mercedes l-a avut în prima cursă a noului sezon prin faptul că a început mai devreme dezvoltarea noului monopost comparativ cu rivalii de la Red Bull Racing. "Am fost cei mai buni în privinţa noului regulament pentru motoare. De asemenea, în vara trecută, când Red Bull încă se concentra pe sezonul 2013, noi deja dezvoltam noul monopost", a adăugat el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu