duminică, 2 februarie 2014

Ross Brawn : "Am refuzat politicos toate abordările " !

Presa internaţională speculează de mai mult timp că Ron Dennis încearcă să-l determine pe Ross Brawn să accepte un rol important în conducerea celor de la McLaren Mercedes. Informaţiile au luat amploare după nominalizarea lui Eric Boullier ca director de curse, întrucât superiorul acestuia va fi CEO-ul McLaren Racing, o funcţie nou creată care în prezent nu este ocupată.
Brawn

Speculaţiile sunt cu atât mai veridice cu cât Brawn a părăsit Mercedes la sfârşitul anului trecut pentru că nu putea avea o influenţă asupra întregii echipe, în timp ce rolul de CEO la McLaren Racing este exact ceea ce şi-ar fi dorit.
Cu toate acestea, Brawn insistă că a refuzat toate ofertele pe care le-a primit până în prezent şi a reiterat că se va gândi la o revenire în Formula 1 doar începând din vara acestui an.
"În acest moment mă concentrez pe pescuit, nu discut cu nimeni şi nu comentez. Am planificat multe călătorii interesante pentru pescuit. La începutul verii lucrurile s-ar putea schimba, niciodată nu trebuie să spui niciodată, dar în acest moment nu am un plan. Am refuzat politicos toate abordările. Sunt flatat, dar nu vreau să mă implic", a declarat britanicul pentru postul de televiziune SkySports. Totuşi, Brawn a acceptat să-şi exprime opinia cu privire la primele curse ale noului sezon competiţional şi anticipează că introducerea noilor motoare turbo V6 de 1.6 litri va genera o avalanşă de abandonuri.
"Cred că la începutul anului va fi un carnagiu din punct de vedere al fiabilităţii, dar şi din punct de vedere al performanţelor, din cauza necesităţii de a gestiona combustibilul. Va fi fascinant de urmărit", a adăugat el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu