joi, 28 noiembrie 2013

Oficial : Brawn paraseste Mercedes GP !

Mercedes GP a confirmat seful echipei Ross Brawn va părăsi echipa la sfârșitul anului. Viitorul lui a fost in centrul speculatiilor pe intreg sezonul de Formula 1 , chiar de cand Paddy Lowe a parasit McLaren pentru a se alatura echipei Mercedes , Brawn admitand ca la un moment dat va exista o "predare de stafeta lenta" . 
Brawn

  Confirmând plecarea lui Brawn, Mercedes a declarat ca decizia a venit "după o perioadă prelungită de discuții deschise între principalele părți interesate " și Brawn însuși a spus că a simțit momentul este potrivit pentru ca el ca predea responsabilitatile catre Lowe și Toto WOFF.
"Cel mai important aspect în decizia mea de a demisiona din functia de sef de echipă a fost de a ma asigura momentul a fost potrivit pentru echipa, pentru a-i asigura succesul său viitor", a spus Brawn. " Planificarea procesului de succesiune pe care l-am implementat de-alungul sezonului se traduce prin faptul ca acum suntem pregatiti pentru a efectua transferul meu de responsabilitati catre o noua conducere compusa din Toto si Paddy " .
 "Sunt încrezător că pe viitor echipa va avea cel putin la fel de mul succes ca si acum si voi fii foarte mandru stiind faptul ca si eu am luat parte la aceste realizari " . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu