luni, 4 noiembrie 2013

Alonso : "Am toţi dinţii în regulă " !

Decizia lui Fernando Alonso de a-l depăşi pe Jean-Eric Vergne la ieşirea de la boxe în timpul cursei de la Abu Dhabi nu a rezultat doar într-o controversă cu privire la respectarea limitelor circuitului.
În momentul depăşirii, pilotul Scuderiei Ferrari a trecut în mare viteză peste bordurile înalte care demarchează circuitul, moment în care monopostul său a înregistrat o forţă de 28 g în plan vertical. Conform regulamentului FIA, orice pilot care înregistrează forte g de cel puţin 18 g este obligat să facă o vizită medicală la finalul cursei.
 Alonso




Conform aşteptărilor, spaniolul a trecut cu bine de testele medicale, chiar dacă pilotul a admis că a simţit o durere de spate. "Am toţi dinţii în regulă. Evident, spatele mă doare puţin, pentru că a fost o lovitură puternică. Avem o alarmă în şasiu după un număr minim de forţa g, dar sper să fiu în regulă pentru cursa de la Austin", a declarat el.
Comisarii de cursă au considerat ca Alonso a ieşit prin afara circuitului pentru că nu avea de ales şi că spaniolul oricum nu a obţinut niciun avantaj. "Am ieşit de la boxe, eram alături de monopostul Toro Rosso şi nu era spaţiu suficient pentru amândoi, aşa că în acel moment ori eşti invisibil, ori eşti forţat în afara pistei. Am fost forţaţi un pic, dar regula spune că dacă un monopost este roată la roată cu altul nu poţi folosi întreaga latime a pistei. Am fost forţat afară şi cred că este clar", a mai precizat el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu