luni, 7 octombrie 2013

S. Vettel : "Sincer să fiu, nu mă gândesc la titlu" !

 Victoria obţinută în Marele Premiu al Coreei de Sud şi locul şase obţinut de Fernando Alonso au determinat creşterea avansului germanului Vettel în clasamentul general la 77 de puncte.
 Cu numai cinci curse înainte de final, pilotul echipei Red Bull Racing poate deveni campion mondial în Marele Premiu al Japoniei dacă va câştiga cursa de la Suzuka, iar Fernando Alonso obţine cel mult locul nouă. Totuşi, el insistă că nu se gândeşte la cucerirea titlului atât de devreme, singurul său obiectiv fiind să obţină un rezultat bun in Japonia.
Vettel


"Sincer să fiu, nu mă gândesc la titlu. Încerc să mă concentrez mai mult pe prezent. Cred că acum doi ani am avut o şansă incredibilă să facem asta (n.r - la Suzuka) şi am reuşit, dar mai sunt multe puncte de câştigat. Chiar dacă situaţia arată foarte bine pentru noi, există încă o şansă pentru Alonso, aşa că trebuie să rămânem la înălţime. Nu-mi pasă cu adevărat (n.r - când câştig titlul)", a declarat el la conferinţa de presă de după cursă.
Vettel a fost unul dintre puţinii piloţi care nu a fost implicat în dueluri sau incidente în Marele Premiu al Coreei de Sud, însă afirmă că cei de la Lotus ar fi putut reprezenta o ameninţare în cazul în care Safety Car-ul nu intră pe circuit. "Cred că a fost echilibrat. Probabil că Lotus a fost mai bună, dar iniţial noi am avut un ritm mai bun. Cred că Romain Grosjean şi-ar fi permis să intre la boxe mai devreme şi poate că noi n-am fi putut reacţiona la asta. Cred că ar fi fost echilibrat fără Safety Car, dar până la urmă Kimi Raikkonen a fost consecvent şi am avut un avantaj de două-trei zecimi", a adăugat el.
Coechipierul său Mark Webber a fost nevoit să abandoneze după ce monopostul a luat foc după ce a fost lovit de Adrian Sutil. Potrivit celor de la Red Bull, în urma impactului uleiul din radiator s-a scurs până în zona evacuării, moment în care a luat foc şi a provocat un incendiu major.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu