Marele Premiu al Indiei din sezonul trecut s-a bazat pe strategii cu o
singură intrare la boxe, întrucât piloţii au avut la dispoziţie pneuri
de compoziţie soft şi hard. Producătorul italian de anvelope a decis să schimbe strategia pentru
ediţia din acest an şi va furniza cauciucuri de compoziţie soft şi
medium, considerând că în acest fel piloţii vor opta pentru strategii cu
două opriri la boxe.
"La fel ca şi în ultima cursă din Japonia, nu ne
aşteptăm să vedem o variaţie majoră în privinţa timpilor între cele
două compoziţii. În consecinţă, strategia a făcut diferenţa în Japonia
şi aşa ar trebui să se întâmple şi în India. Anul trecut în India am
avut un singur pitstop de monopost, dar în acest an ne aşteptam la două,
ceea ce va oferi piloţilor mai multe oportunităţi să recupereze
poziţii", a declarat Paul Hembery, directorul de motorsport al Pirelli.
În plus, Hembery a avertizat că pneurile se vor degrada într-un
ritm destul de accelerat în India, mai ales că temperaturile maxime ale
aerului vor depăşi pragul de 30 de grade Celsius.
"Prin prisma diferenţelor de nivel şi a
varietăţii de viraje, India pune pneurile sub tensiune, pentru că există
multe forţe din toate direcţiile, aşa că gestionarea pneurilor va
fi din nou importanta. Ca de obicei, ar trebui să fie foarte cald în
India, ceea ce duce şi la creşterea degradării termice a pneurilor", a adăugat el.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu