miercuri, 25 septembrie 2013

Webber : "Este cel puţin comic că eu şi Alonso am primit mustrări " !

Mark Webber şi Fernando Alonso au primit câte o mustrare scrisă pentru incidentul din Marele Premiu al statului Singapore, când pilotul echipei campioanei en-titre a revenit la boxe pe monopostul spaniolului.
Webber


Întrucât se află la a treia mustrare scrisă primită în acest sezon, Webber va fi penalizat cu 10 poziţii pe grila de start a Marelui Premiu al Coreei de Sud, iar australianul consideră că decizia comisarilor este una comică.
"Este cel puţin comic că eu şi Alonso am primit mustrări pentru acţiunile noastre de după cursă. Un moment grozav, iar fanilor le-a plăcut. Contrar zvonurilor, nu am avut nicio interacţiune cu comisarii de cursă când am declanşat isteria", a precizat Webber pe contul său de pe reţeaua de socializare Twitter, referindu-se la informaţiile potrivit cărora comisarii de cursa l-au avertizat prin gesturi pe australian să nu intre pe circuit.
Şansele ca gestul lui Alonso să fie repetat de alţi piloţi vor scădea însă dramatic începând din cursă următoare. FIA va trimite o informare tuturor echipelor prin care interzice piloţilor să intre pe circuit şi să se oprească pentru a lua un alt pilot pe monopost până la boxe.
Sursa : www.automarket.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu