duminică, 1 septembrie 2013

M. Schumacher : "Vettel va fi capabil să depăşească ce am făcut eu" !

Sebastian Vettel a cucerit trei titluri mondiale consecutive începând din sezonul 2010 şi, după victoria obţinută în Marele Premiu al Belgiei, se îndreaptă încet, dar sigur, de un al patrulea trofeu.
Aceste performanţe, combinate cu monopostul Red Bull Racing, îl determină pe Michael Schumacher să considere că recordul său de şapte titluri mondiale este în pericol să fie cel puţin egalat.
Schumacher


"Vettel are cel mai bun pachet, iar de regulă campionatele sunt câştigate de cei mai buni. Recordurile există pentru a fi doborâte şi acestea m-au motivat când concuram. Credeţi-mă, dacă Vettel va fi capabil să depăşească ce am făcut eu, aş fi bucuros pentru el. Într-o perioadă scurtă de timp a câştigat trei titluri, aşa că de ce nu ar putea câştiga şapte?", a declarat el pentru postul belgian de televiziune Vier.
  În schimb, Vettel nu crede că va fi apt să câştige încă patru titluri mondiale şi insistă că nu se gândeşte la înregistrarea unei asemenea performanţe. "Am trei titluri care nu se compara cu şapte. Nu pot să-i bat recordul în câţiva ani, aşa că nici măcar nu mă gândesc la asta. Am avut câţiva ani foarte buni, dar totul se poate schimba dintr-o dată", a explicat pilotul echipei Red Bull Racing.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu