luni, 16 septembrie 2013

Lotus a devenit principala opţiune a lui Felipe Massa !

Lotus a devenit principala opţiune a lui Felipe Massa după ce Ferrari a renunţat la serviciile sale, mai ales că echipa britanică este în căutarea unui pilot cu experienţa după pierderea lui Kimi Raikkonen.
Deşi admite că cele mai mari şanse le are să semneze cu Lotus, pilotul brazilian a dezvăluit că a purtat unele discuţii inclusiv cu McLaren Mercedes, deşi se anticipează că britanicii vor continua cu Jenson Button şi Sergio Perez.
Massa


"Negociem. În opinia mea, Lotus are un monopost competitiv, iar asta este exact ceea ce vreau. Avem multe discuţii pentru a încerca să găsim o metodă, nu numai pentru mine, ci şi pentru Lotus, pentru a continua cu un monopost bun. Am avut contacte şi cu McLaren, dar nu pot să judec. Cu Lotus, contactele au fost foarte bune", a declarat el pentru postul brazilian de televiziune O'Globo.
  Pe parcursul carierei sale la Ferrari, Massa a avut oportunitatea să fie coechipier cu Michael Schumacher şi Fernando Alonso. Contrar aşteptărilor, brazilianul afirmă că spaniolul este mai aproape de perfecţiune decât septuplul campion mondial. "Schumacher era foarte, foarte bun. A fost un pilot incredibil şi complet. Dar cred că Alonso este şi mai aproape de perfecţiune. Întotdeauna am avut coechipieri puternici şi am simţit că trebuie să fii perfect, pentru că altfel ei vor fi în faţa ta. Cu siguranţă am avut perioade dificile cu coechipierii puternici, dar cel din cauza căruia am suferit cel mai mult a fost Alonso. Poate că este un pilot mai complet", a adăugat el în cadrul unui interviu acordat postul de televiziune SkySports.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu