luni, 29 iulie 2013

Reactii dupa Marele Premiu al Ungariei 2013 !

Fernando Alonso : " Cu siguranţă am pierdut avantajul pe care îl aveam în ritm de cursă. Ritmul de cursă era foarte bun, dar în condiţiile de aici am văzut că nu suntem acolo unde vrem atât cu pneurile soft, cât şi cu cele medium. Trebuie să înţelegem cum trebuie să reacţionăm şi multe depind de selecţia tipurilor de pneuri pentru finalul sezonului. Se pare că Mercedes şi-a rezolvat problemele de care sufereau în ritm de cursă".
Ferrari



 Ros Brawn : "Cred că lupta este deschisă şi cu siguranţă nu vom renunţa. A fost un weekend foarte bun pentru echipă de la început până la sfârşit. Dacă putem replica asta atunci nu văd niciun motiv pentru care nu putem câştiga şi alte curse. Dacă nu, nu. Dar trebuie să ajungem cu ambele monoposturi la linia de sosire. Nu am reuşit să facem asta aici şi trebuie să avem ambele monoposturi în faţă".
Mercedes 

Sebastian Vettel : ""Nu a fost cea mai bună cursă. La început a fost dificil, dar am fost capabil să-mi apăr locul doi. Hamilton s-a distanţat după primul pitstop, ne-am gândit că ne vom descurca ceva mai bine cu pneurile soft, dar pneurile spate s-au deteriorat destul de rapid. Am pierdut un pic şi am revenit în spatele lui Button, ceea ce a fost crucial. Am încercat să depăşesc şi mi-am avariat aripa faţă, ceea ce nu m-a ajutat".
Vettel 

Kimi Raikkonen : " "Monopostul a funcţionat bine, dar din păcate continuăm să ne facem cursa grea din cauza rezultatelor de sâmbătă. Sper să putem remedia asta un pic şi să fim un pic mai în faţă la începutul cursei. Duminică totul a funcţionat bine pentru noi, dar sâmbătă nu a fost aşa de uşor, altfel probabil am fi câştigat". 
Raikkonen 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu