Piloţii vor avea la dispoziţie două zone DRS pentru a efectua
depăşiri în Marele Premiu al Canadei de la sfârşitul acestei
săptămâni.
Prima zonă de activare începe cu 55 de metri înainte de
intrarea în virajul 12 şi continuă pe tot parcursul liniei drepte până
în zona de frânare dinaintea ultimei şicane, în timp ce a doua zonă de
activare este chiar pe linia de start-sosire.
Amplasarea foarte apropiată a celor două zone DRS a determinat FIA să
aleagă un singur punct de detecţie pentru diferenţa de o secundă între
doi piloţi, şi anume la ieşirea din virajul 10.
Circuitul de la Montreal a beneficiat de două zone DRS şi în cursa
din 2011, însă la una dintre ele s-a renunţat anul trecut din cauza
faptului că depăşirile erau prea uşoare. În acest an, FIA a
revenit la ideea cu două zone DRS, întrucât această strategie este
aplicată şi pe celelalte circuite, însă compromisul a fost reducerea
primei zone DRS cu peste 100 de metri.
Sursa : www.automarket.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu